English

سردار جلیل بابازاده :

امنیت و اقتدار ایران را مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون ایثارگری‌ها مجاهدت ها و از خودگذشتگی های شهدا هستیم.

امنیت و اقتدار ایران را مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار جلیل بابازاده در همایش گرامیداشت دهه فجر در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثارگری‌ها مجاهدت ها و از خودگذشتگی های شهدا هستیم، همانطوری که عاشورا و تاسوعا یکی از ماندگار ترین روزهای ماه محرم است 22 بهمن نیز ماندگار ترین روز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی در امتداد کربلا است.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم ادامه داد: عملیات والفجر8، غرور ملی را در ایرانیان زنده کرد و تاریخ در 40 سال گذشته نشان داد که آمریکا، مصداق کامل نامردان است.

بابازاده حضور اقشار مختلف در صحنه‌های انقلاب را شکست‌دهنده توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: حضور اقشار مختلف مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را با شکست رو به رو کرده است.

وی با اشاره به آگاهی سیاسی مردم افزود: اقشار مختلف مردم با آگاهی کامل و با بصیرت سیاسی پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا دین خود را به وطن و انقلاب اسلامی ایفا کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به تمام ملت ایران تعلق دارد چراکه برای تحقق آن همه مردم به نوبت خود تلاش کرده و در نهایت خون‌های زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی