English

تولید روزانه ۳۰۰ تا ۳۴۰ تن زباله در سطح شهر یزد

کمیته اجرایی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری یزد مطرح کرد: با توجه به تولید روزانه ۳۰۰ تا ۳۴۰ تن زباله در سطح شهر یزد و رعایت مسائل بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا که حساسیت‌های جمع آوری زباله‌های عفونی را بیشتر می‌کند.

تولید روزانه ۳۰۰ تا ۳۴۰ تن زباله در سطح شهر یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در جلسه کمیته اجرایی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری یزد، فعالیت مراکز پردازش زباله خشک متوقف شد و با زباله گردها به علت احتمال شیوع کرونا برخورد قانونی می شود.

در این جلسه گفته شد: با توجه به تولید روزانه ۳۰۰ تا ۳۴۰ تن زباله در سطح شهر یزد و رعایت مسائل بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا که حساسیت‌های جمع آوری زباله‌های عفونی را بیشتر می‌کند بر این نکته تاکید شد که همه زباله‌ها عفونی جمع آوری و در دفن آن اقدام‌ها  با نظر کارشناسان بهداشت ادامه یابد.

همچنین در خصوص مدیریت زباله گردها و مراکز پردازش زباله خشک نیز مقرر شد فعالیت این مراکز به مدت یک ماه متوقف شود و مصوبه به ستاد استانی مقابله با کرونا ارسال و راهکارهای پیشنهادی این موضوع در جلسه بعدی ارائه و تصمیم گیری شود.

در این جلسه استفاده از ظرفیت شهرداری برای شناسایی و توقیف وسایل استفاده شده این گروه‌ها، بهره گیری از قانون ۶۸۸ تعزیرات با موضوع تهدید بهداشت عمومی، استفاده از توان  شورای تامین، اقدام‌های  حمایتی و الزام مجتمع‌های مسکونی به همکاری با سازمان پسماند از موارد پیشنهادی بود که به آن پرداخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه