English

فعالیت پزشکان متخصص عفونی و اطفال بلامانع است

فعالیت پزشکان متخصص داخلی، عفونی، اطفال، زنان و فوق ریه مشروط به انجام نوبت‌دهی به نحوی که از تجمع بیماران در محل جلوگیری شود، بلامانع است.

فعالیت پزشکان متخصص عفونی و اطفال بلامانع است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در نامه‌ای به نظام پزشکی استان یزد اعلام کرد که فعالیت پزشکان متخصص داخلی، عفونی، اطفال، زنان و فوق ریه مشروط به انجام نوبت‌دهی به نحوی که از تجمع بیماران در محل جلوگیری شود، بلامانع است.

وی افزود: فعالیت مطب سایر متخصصان و تمام موسسه های توانبخشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی با اشاره به تعطیلی تمامی مطب‌های دندانپزشکی ادامه داد: اعمال مرتبط با زیبایی و لاغری، اسپیرومتری، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، برونکوسکوپی غیراورژانسی ، سونوگرافی، سی. تی. اسکن، ام. آر. ای و اکوکاردیوگرافی غیراورژانسی نیز ممنوع است.

نوری شادکام خاطرنشان کرد: انجام تمام اعمال جراحی الکتیو در بیمارستان‌ها و مراکز جراحی تا اطلاع ثانوی کماکان ممنوع است و فقط مجاز به انجام اعمال جراحی اورژانسی هستند.

وی بیان کرد: پذیرش بیماران در بیمارستان‌ها با رعایت اصول علمی مراقبت و پیشگیری از کرونا صورت می گیرد و زمان شروع به کار بقیه مطب‌ها و  موسسات پس از پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی مجددا اعلام می شود.

به گفته متخصصان حدود ۲۵ درصد بیماری کرونا قابل تشخیص نیست، و برخی افراد با علائم خفیف بیماری ناقلان این ویروس هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی