English

استاندار یزد؛

فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی منوط به رعایت نکات بهداشتی است

استاندار یزد گفت: فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی استان یزد منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است و پایش کارگران واحدهای صنعتی و معدنی با جدیت در حال انجام است.

فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی منوط به رعایت  نکات بهداشتی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد گفت: نگرانی جدی برای افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا ، هفته جاری و نیز آینده در استان وجود دارد و برای پیشگری از آن همچنان به همکاری مردم نیاز است.

طالبی با اشاره به اینکه همکاری خوب مردم در هفته گذشته و کاهش ترددها، موجب کاهش روند ابتلا به بیماری شد، افزد: از مردم  می‌خواهم همکاری خود را برای ماندن در منزل ادامه دهند و از ترددهای غیرضروری با توجه به نیمه شعبان خودداری کنند.

وی اظهار کرد: شیوه نامه فعالیت برای بازگشایی احتمالی اصناف از هفته آینده در حال تدوین است تا تمامی فعالیت ها در چارچوب موازین بهداشتی صورت گیرد. 

این مسوول گفت: مواردی در کمیته اقتصادی ستاد کرونا برای حمایت از اصناف و کسب و کارهای متضرر از این  بیماری به تصویب رسید.

طالبی افزود: علاوه بر تدابیر ملی، در قالب کمیته ای در استان یزد پیگیری های ویژه ای برای حمایت از اصناف ( در حوزه های مالیاتی، تسهیلات بانکی و مطالبات دستگاه های خدمت رسان) خواهیم داشت. 

استاندار یزد گفت: برای حمایت از اصنافی که در لیست حمایتی دولت نیستند، پیگیری هایی را صورت خواهیم داد و همچنین پیشنهادات خود را برای کمک و حمایت بیشتر اصناف به منظور اجرا در سطح ملی به مرکز منتقل می‌کنیم. 

طالبی بیان کرد: فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی استان یزد منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است و پایش کارگران واحدهای صنعتی و معدنی با جدیت در حال انجام است. 

وی اظهار کرد: باید با همکاری سازمان‌های خیری و مردم نهاد و دستگاه‌های مرتبط، شاهد ساماندهی و یکپارچگی در زمینه ارائه کمک های خیری باشیم.

این مسوول تصریح کرد: به پیشنهاد استان تصمیم‌های  خوبی برای درمان اتباع بیگانه  در کشور گرفته شد و بر این اساس اتباع مبتلا به بیماری کرونا بدون دریافت هزینه درمان می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه