English

نماینده مردم شهربابک در خانه ملت خبر داد

تخصیص ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت بدهی حوزه درمان و سلامت

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی حوزه درمان و سلامت توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد و با اشاره به عدم توان مالی دولت، از افراد و موسسات خیّر در جهت تامین هزینه های بنیاد بیماریهای خاص در شهرستان، دعوت کرد.

تخصیص ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت بدهی حوزه درمان و سلامت

به گزارش خبرگزاری موج، علی اسدی صبح امروز در نخستین همایش فرشتگان نجات؛ گردهمایی بزرگان، فرهیختگان، حامیان و مبتلایان بیماریهای خاص در تالار وصال شهربابک با حضور دکتر میرزا بیگی معاون وزارت بهداشت و درمان و فرماندار شهربابک، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، بیان کرد: سبک زندگی در دنیای امروز که به  دهکده جهانی تبدیل شده است، تغییر کرده و فشار و استرس بر افراد افزایش یافته است که در پی آن منجر به افزایش بیماری ها شده است.


وی با اشاره به هدف از تشکیل بنیاد بیماری های خاص، افزود: بنیاد بیماری های خاص در جهت آگاهی دادن به افراد جامعه در زمینه پیشگیری از این نوع بیماری ها و کمک به درمان بیماران تشکیل شده است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان شهربابک با وجود ۵۰۰ پزشک متخصص در زمینه های مختلف و قابلیت راه اندازی دانشکده پزشکی و مرکز تحقیقات پزشکی و همچنین ایجاد مرکز تخصصی درمانی  می‌تواند شهرستان های مجاوررا پشتیبانی کند و جایگاه خود را در استان به دست آورد.

وی در ادامه داد: پزشکان شهربابکی هم می توانند با کمک های مالی، علمی و تخصصی دین خود را به وطن و همشهریان خود ادا کرده و در جهت پیشرفت شهرستان گام موثری بردارند.

اسدی ایجاد تغییرات مثبت و پیشرفت در تمام زمینه ها را ملزم به وجود وحدت و همدلی دانست و تاکید کرد: باید از تک روی ها پرهیز کرد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور معاون وزیر بهداشت و حمایت های وزیر بهداشت، خواستار انتقال مشکلات حوزه بهداشت و درمان به وزیر شد و بیان کرد: بنده پیگیری های لازم را در جهت رفع مشکلات حوزه درمانی شهرستان خواهم داشت تا مردم شهرستان از امکانات بهداشتی و تجهیزات درمانی مطلوب و شایسته برخوردار شوند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی