English

همزمان با هفته دولت؛

سالن ورزشی روستای شهابیه خمین به بهره برداری رسید

سالن ورزشی چند منظوره شهابیه خمین همزمان با هفته دولت با حضور استاندار استان مرکزی، مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، خیرین و ورزشکاران به بهره برداری رسید.

سالن ورزشی روستای شهابیه خمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج، عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف و به ویژه در ورزش و جوانان است.

 وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 9000 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و خیرین ( بانک آینده ) به بهره برداری رسید، افزود: با افتتاح  این پروژه فوق، 1450 متر مربع به فضاهای ورزشی استان افزوده خواهد شد.

ناصر کریمی عضو هیئت مدیره بانک آینده نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته دولت و ابراز خوشحالی از سهیم شدن بانک آینده در این پروژه ورزشی در سخنانی بیان داشت: این بانک با 4 سال فعالیت خود هم اکنون یکی از بانکهای پیشرو و فعال کشور با 800 هزار میلیارد ریال منابع ،یکی از بانکهای بزرگ کشور می باشد و در راستای فعالیت های اجتماعی خود و کمک به توسعه بخش تولید تاکنون اقدامات مناسبی داشته است که تنها در سال گذشته 800 واحد کوچک و متوسط صنعتی از منابع مالی این بانک استفاده نموده ، که این امر باعث ادامه فعالیت آنان شده است.خوشبختانه امسال نیز در بحث خود اشتغالی بیش از 10 هزار میلیارد منابع اختصاص داده ایم که امید آن است 33 هزار شغل ایجاد شود.

وی در ادامه افزود:این بانک در راستای مسئولیت اجتماعی خود در سال گذشته ساخت  8 مدرسه را  آغاز نموده است که امسال 7 باب آن افتتاح خواهد شد. همچنین بانک آینده امسال 800 هزار بسته آموزشی به 10 استان تقریبا محروم کمک نماید. به هر حال خوشحالیم که این بانک در پروژه های ورزشی و فرهنگی سهیم است و این هدیه ای به جوانان عزیز روستایی است و امیدواریم در این منطقه ورزشکارانی پرورش پیدا نمایند که بر سکوهای قهرمانی قرار گیرند.

عضو هیئت مدیره بانک آینده در پایان گفت : متاسفانه این بانک در شهرستان خمین شعبه ای ندارد اما شعبه اراک ما میتواند خدمات مناسب خوبی برای خود اشتغالی و زنان خانه دار تسهیلات مناسبی را در اختیار مردم قرار دهند.

گفتنی است سالن شهدای شهابیه تن‌ها سالن ورزشی این روستا است که با امکانات مختلف ورزشی توسط بانک آینده احداث وتجهیز گردیده و از روز دوشنبه ٦ شهریور در اختیار اهالی روستای شهابیه قرار گرفت. این پروژه با همکاری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و باحمایت مالی بانک آینده احداث گردید.

لازم به ذکر است طی هفته آینده ٨ باب مدرسه نیز در روستاهای مناطق کم برخوردار در سراسر کشور توسط بانک آینده افتتاح خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه