English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

غربالگری ۸۹/۹ درصد ثبت نام کنندگان سامانه سیب انجام شده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: میزان پیگیری فوری انجام شده تا بدین لحظه توسط مراقبین سلامت ۸۹/۹ درصد غربالگری در سامانه سیب بوده و درصد غربالگری کرونا نسبت به کل جمعیت استان ۴۲/۳۷ درصد است.

غربالگری 89/9 درصد ثبت نام کنندگان سامانه سیب انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیامک محبی روز شنبه در گفت‌وگویی با بیان اینکه حدود ۴۲ درصد جمعیت این استان غربالگری کرونا شدند، گفت: تاکنون ۴۲۱ هزار و ۶۶۳ نفر از مردم قم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های حوزه بهداشت در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، افزود: وضعیت جمعیت غربالگری شده به صورت فوری و دقیق پیگیری می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم ادامه داد: از کل جمعیتی که در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، ۴۴ هزار و ۶۸ نفر نیازمند پیگیری بودند که اقدامات لازم در این زمینه انجام شد ضمن اینکه ۱۰ هزار و ۲۵۶ نفر نیز نیازمند پیگیری فوری بودند که کمتر از ۲۴ ساعت با آن‌ها تماس گرفته و پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت فعال مردم برای مشارکت در این غربالگری، گفت: از همشهریان می خواهیم که در این سامانه ثبت نام کرده و در راستای مبارزه با این ویروس کمک تیم‌های بهداشتی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه