English

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

۲ مورد کرونایی در هرمزگان مثبت اعلام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای ۲ مورد مشکوک در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این استان به ۱۴۸ نفر رسید.

۲ مورد کرونایی در هرمزگان مثبت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در  تشریح آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان هرمزگان اظهار کرد: از زمان شروع اپیدمی کرونا تاکنون ۹۹۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند که ۸۴۸ مورد ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه از ۶۱۵ نفر از موارد مشکوک تست کرونا گرفته شد، افزود: ۱۴۸ نفر از این افراد به بیماری کووید ۱۹ مبتلا می باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد به مبتلایان کرونا در استان اضافه شد، افزود:  طی ۲۴ ساعت گذشته فوتی بیماران کووید ۱۹ در استان نداشتیم و در مجموع ۱۲ نفر در استان هرمزگان قربانی داشته است.

حسین پور با اشاره به اینکه ۱۳۰ نفر از بیماران کووید ۱۹ استان پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند، عنوان کرد: هم اکنون شش بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی افزود: ۷۶ نفر در بندرعباس، ۱۴ نفر در قشم، ۳۱ نفر در کیش، ۲ نفر در پارسیان، ۲ نفر در بستک، ۵ نفر در بندرلنگه، ۳ نفر در رودان، ۱۰ نفر میناب، حاجی آباد ۳ نفر، ۱ نفر بندرخمیر و جاسک ۱ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی