English

محمود حسین پور خبر داد؛

تشریح آخرین وضعیت بدون کرونایی هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تعداد کل مبتلایان به کرونا در هرمزگان را ۱۴۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۲۶ نفر پس از بهبودی از بیمارستان های استان مرخص شده اند.

تشریح آخرین وضعیت بدون کرونایی هرمزگان در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در تشریح آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: 964 نفر از شروع خطر اپیدمی به عنوان بیمار حاد تنفسی بستری شده اند که از این تعداد 848 نفر ترخیص شده اند.

وی افزود:  از این تعداد نیز از 591  نفر به دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه گیری شده که 146 نفر مثبت تا امروز اعلام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگانتعداد کل مبتلایان هرمزگان را ۱۴۶ نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۶ نفر پس از بهبودی از بیمارستان های استان مرخص شده اند.

وی با بیان اینکه از مجموع بیماران کووید ۱۹ در استان هرمزگان، ۱۲ نفر فوت شده اند، افزود: در حال حاضر هشت نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه امروز در مبادی ورودی این استان ۲۰ هزار و ۸۳۰ نفر غربالگری شدند، عنوان کرد: از ابتدای شروع طرح کنترل ورودی های استان تاکنون ۸۹۸ هزار و ۴۱۴ نفر غربالگری شده اند.

حسین پور همچنین به مراجعه ۴۲۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی جهت غربالگری در سطح استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: از زمان تعیین این مراکز، در مجموع ۵۸ هزار و ۴۰۷ نفر از هم استانی ها به این مراکز مراجعه کرده اند.

وی افزود: ۶۴ نفر در بندرعباس، ۱۴ نفر در قشم، ۳۱ نفر در کیش، ۲ نفر در پارسیان، ۲ نفر در بستک، ۳ نفر در بندرلنگه، ۳ نفر در رودان، ۷ نفر میناب، حاجی آباد ۱ نفر، ۱ نفر بندرخمیر و جاسک ۱ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه