English

گزارشی از نخستین روز کرونایی بندرعباس در سال ۹۹؛

رعایت نکات پیشگیرانه از سوی شهروندان نشانه فرهنگ غنی این دیار است

شهردار بندرعباس گفت: رعایت نکات پیشگیرانه توصیه شده و ماندن شهروندان این شهر در خانه، نشان دهنده فرهنگ غنی مردم این دیار است.

رعایت نکات پیشگیرانه از سوی شهروندان نشانه فرهنگ غنی این دیار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس امینی‌زاده شهردار بندرعباس ضمن تبریک سال جدید و ایام نوروز، با اشاره به آخرین وضعیت شهر در نخستین روز از سال ۹۹ و حضور مسافرین نوروزی، اظهار کرد: همانطور که قبلا نیز اعلام کرده بودیم، اجازه نصب هیج چادری در شهر را نداده‌ایم و از این مسئله جلوگیری شده است.

وی افزود: در مواردی نیز چادرهای نصب شده توسط نیروهای شهرداری برچیده شده است.

 شهردار بندرعباس ادامه داد: امیدواریم این روال تا پایان تعطیلات نیز ادامه داشته باشد و بتوانیم شرایط مناسبی برای مقابله با بیماری کرونا داشته باشیم.

امینی‌زاده ضمن اشاره به تعطیلی مجتمع‌های تجاری، صنوف غیر ضروری و غیره در بندرعباس، ادامه داد: علاوه بر این مسئله، بازارهای دستفروشی که مورد استقبال تعداد زیادی از افراد صورت می‌گرفت نیز، از هفته‌های قبل تعطیل شده و حاصل این اقدامات، تاثیر قابل توجهی بر قرنطینه خانگی شهروندان داشته است.

وی همچنین از ضد عفونی مداوم مکان‌هایی مانند میدان میوه و تره بار، ترمینال مسافربری، معابر عمومی، تاکسی‌ها، پارکها و غیره با مشارکت شهروندان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کنترل ورودی‌های شهر توسط نیروهای هلال احمر، بسیج، دانشگاه علوم‌پزشکی ،و غیره که شایسته تقدیر است، امید داریم روند خلوت‌تر شدن شهر ادامه یافته و ویروس کرونا گسترش نیابد.

این مقام مسئول از شهروندانی که با عمل به توصیه‌ها برای حفظ جان خود و دیگران، عدم خروج از خانه را مدنظر قرار داده‌اند، قدردانی کرد و گفت: قطعا تداوم این رویه طی روزهای آتی می‌تواند راهگشا باشد و نباید به رعایت موقت موارد یاد شده اکتفا کنیم.

این مقام مسئول همچنین از شهروندان درخواست کرد، تا زباله‌ها را در ساعت مشخص ۲۱ به خارج از منزل منتقل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی