English

بازگشت دکتر قدیر پس از طی کردن دوران قرنطینه

دکتر محمد رضا قدیر که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینگی خانگی به سر می برد، امروز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه در دفتر کار خود حاضر و اقدامات و برنامه ها در خصوص مبارزه با ویروس کرونا را بررسی کرد.

بازگشت دکتر قدیر پس از طی کردن دوران قرنطینه

به گزارش خبرگزاری موج قم، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برد امروز دوشنبه در محل کار خود حاضر شد.

گفتنی است وی در طول حضور در قرنطینگی خانگی نیز مسائل را بررسی و دستورات لازم را ارائه کرد.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۵۶۶ تن در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۹۴ تن به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲ هزار و ۱۳۴ تن رسیده است.

شهروندان باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

شهروندان برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم می‌توانند به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی ایترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه