English

حسین فرشیدی:

موارد مثبت کرونا در هرمزگان به ۵۲ نفر رسید/ششمین فوتی به ثبت رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، خبر داد: بیماران کرونایی در این استان به مرز ۵۲ تن رسید که متاسفانه 6 نفر فوت شدند.

موارد مثبت کرونا در هرمزگان به ۵۲ نفر رسید/ششمین فوتی به ثبت رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، تشریح آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان هرمزگان اظهار کرد: از زمان شروع اپیدمی کرونا تاکنون ۵۵۹ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند که تاکنون ۴۴۵ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی افزود: از مجموع بیماران بستری شده با علائم حاد تنفسی، از ۲۸۸ نفر تست کوید ۱۹ گرفته شد که ۱۶۳ مورد منفی و ۵۲ مورد مثبت اعلام شده است و فردا نیز جواب آزمایش ۶۹ بیمار دیگر مشخص می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه ۳۳  نفر از مبتلایان به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان های استان مرخص شده اند، عنوان کرد: هم اکنون ۱۳ مورد در بیمارستان ها بستری هستند که دو مورد از این ها بدحال می باشند.

فرشیدی افزود: ۲۴ نفر در بندرعباس، ۹ نفر در قشم، ضض نفر در کیش، ۲ نفر در پارسیان، رودان ۲ نفر و به جز بشاگرد، شهرستان های دیگر استان هر کدام یک نفر به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اشاره به اینکه این بیماری تا دیروز چهار قربانی در هرمزگان گرفته بود، افزود: با فوت جوان ۳۴ ساله مینابی، شمار جانباختگان به پنج نفر افزایش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه