English

با هیچ کسی تعارفی نداریم:

اولتیماتوم دادستان اردبیل به محتکران اقلام بهداشتی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در برخورد با متخلفین و محتکران و تامین اقلام و مواد بهداشتی مورد نیاز مردم با هیچ کس تعارف نداریم.

اولتیماتوم دادستان اردبیل به محتکران اقلام بهداشتی

به گزارش خبر گزاری موج اردبیل، سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در برخورد با متخلفین و محتکران و تامین اقلام و مواد بهداشتی مورد نیاز مردم با هیچ کس تعارف نداریم.

 وی ادامه داد: از نخستین روز های  شیوع این ویروس کرونا در استان  برخورد با متخلفین در دستور کار قرار گرفته و همچنان این مهم مورد توجه است.

پذیرایی از مسافران در کلیه مراکز اقامتی ممنوع است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کردک  در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پذیرایی از مسافران در کلیه مراکز اقامتی، سیاحتی، هتل‌ها و مسافرخانه‌های استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده ارائه خدمات پلمپ می‌شوند.

طباطبایی با بیان اینکه در شرایط فعلی سلامتی مردم در اولویت است، بیان کرد: انتظار می‌رود کلیه صاحبان مراکز اقامتی و سیاحتی در استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همکاری کنند.

همشهریان برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان در خانه بمانند

وی تصریح کرد: مردم استان برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان در خانه بمانند و موارد بهداشتی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مورد تاکید است، رعایت کنند.

طباطبایی با تاکید بر لزوم اجتناب از سفرهای غیر ضرور افزود: دستگاه قضایی استان با همکاری دستگاه‌های ذیربط در راستای حفظ سلامتی مردم در بعضی از محورهای مواصلاتی استان اردبیل محدودیت‌هایی ایجاد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه