English

حمیدرضا عبدی:

طرح ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی در اردبیل اجرا می شود

عاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: طرح ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی در اردبیل اجرا می شود.

طرح ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی در اردبیل اجرا می شود

​به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمیدرضا عبدی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در قالب طرح ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی نظارت ویژه ای بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی انجام می شود.

وی از در حال احداث بودن ۱۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۳مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی فعال است.

وی تشکیل کمیته ویژه نظارت با همکاری برخی از دستگاههای اجرائی را یادآور شدو تصریح کرد:از مجتمع‌ها و تیرپارک ها به صورت دوره‌ای،متوالی و سرزده با اولویت رعایت موارد بهداشتی،نظافت نمازخانه هاو سرویس های بهداشتی و سایر خدمات ارائه شده توسط آنها بازدید صورت گرفته و در جهت رفع نواقص احتمالی تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل بر کیفی‌سازی خدمات ارائه شده به مسافران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تاکید کرد و گفت: این مجتمع ها شامل رستوران، جایگاه سوخت، نمازخانه، فروشگاه خدمات خودرویی،سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، فضای سبز و غذاخوری است.

عبدی تصریح کرد: اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در جهت حمایت از سرمایه گذاران درسال رونق تولید به مجتمع هایی که پیشرفت فیزیکی خود را به بالای ۷۰ درصد برسانند ۴۸۰ میلیون تومان در قالب احداث رمپ های ورود،خروج و نصب تابلوی اطلاع رسانی کمک بلاعوض می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی