English

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل:

رشد ۲۰ درصدی تردد به اردبیل/خروج مسافر ایرانی ۹۲ درصد رشد یافت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از رشد 20 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان طی هفته گذشته خبر داد.

رشد 20 درصدی تردد به اردبیل/خروج مسافر ایرانی 92 درصد رشد یافت

علی رحمتی در گفتگو با خبرگزاری موج تصریح کرد: از 25 اسفند سال گذشته تا اولین روز فرودین ماه سال جاری 146 هزار و 13 خودرو وارد استان شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 19 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: خروج خودرو نیز با 110 هزار و 240 مورد با رشد 22 درصدی مواجه است و در مجموع 256 هزار و 252 تردد در محورهای مواصلاتی استان محاسبه شده و رشد 20 درصدی تردد را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص تردد پایانه مرزی بیله سوار به خروج 13 هزار و هفت مسافر ایرانی با رشد 92 درصد اشاره کرد و گفت: عمده مقصد مسافران شهر باکو است.

رحمتی با اذعان به اینکه ورود مسافران ایرانی نیز 532 نفر محاسبه شده است، ادامه داد: ورودی مسافران خارجی در این مدت پنج هزار و 919 نفر و خروجی پنج هزار و 393 نفر محاسبه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد: مجموع تردد ایرانی و خارجی از پایانه مرزی بیله سوار در سال جاری 24 هزار و 851 نفر محاسبه شده در حالی که سال گذشته در این مدت تردد 21 هزار و 726 نفر به ثبت رسیده و در مجموع تردد مسافران 14 درصد رشد دارد.

وی افزود: خروجی سواری ایرانی از مرز با 703 دستگاه 57 درصد رشد دارد و خروجی اتوبوس ایرانی از مرز با 34 دستگاه، 23 درصد کاهش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه