English

خداداد مقبلی؛

افزایش خدمات حمل و نقلی به زائران خارجی در اربعین

معاون زیرساخت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به مسافران خارجی همچون افغانستانی ها و پاکستانی ها خدماتی در پایانه های مرزی ارائه می شود، همچنین سال گذشته در مرز شلمچه مشکلاتی در زمینه آب آشامیدنی وجود داشت که مشکل آن برطرف شده است.

افزایش خدمات حمل و نقلی به زائران خارجی در اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون زیرساخت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه زائران در پایانه های مرزی خدمات می گیرند و در چهار مرز خروجی مشکلات رفع شده است، گفت: در مراسم اربعین امسال علاوه بر اینکه در پایانه ها مدیریت ترافیک انجام می شود خدمات دیگری نیز ارائه می شوند.

خداداد مقبلی با بیان اینکه به مسافران خارجی همچون افغانستانی ها و پاکستانی ها خدماتی در پایانه های مرزی ارائه می شود، تصریح کرد: سال گذشته در مرز شلمچه مشکلاتی در زمینه آب آشامیدنی وجود داشت که مشکل آن برطرف شده است و در زمینه تهویه هوای پایانه مرز چزابه مشکلات برطرف شده است.

او با تاکید بر اینکه در پایانه مهران نزدیک به 400 دستشویی راه اندازی شده است، گفت: امسال در پایانه برکت نیز 100 دستشویی راه اندازی شده است.

او افزود: در سه پایانه مرزی مهران، چزابه و شلمچه حدود 50 میلیارد تومان هزینه شده است و یک خیر نیز 100 میلیارد تومان هزینه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه