English

حیدر مطاعی درباره وضعیت جاده ای اربعین مطرح کرد؛

پیش بینی ترافیک روان در مسیر خسروی و مهران

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: جاده ها در استان های کرمانشاه و ایلام ترمیم و لکه گیری و روکش جاده ها انجام شده و علائم جاده ای و سایر بخش ها نیز اصلاح شده اند و در استان های سیل زده که بخشی از جاده های آن ها تخریب شده اند تعمیر شده اند، از این رو پیش بینی می شود در مسیرهای خسروی و مهران ترافیک روانی داشته باشیم.

پیش بینی ترافیک روان در مسیر خسروی و مهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه گره های ترافیکی در مسیر مهران و ایلام تا حدود زیادی برطرف شده است، گفت: باید توجه داشت که زائران که از حمل و نقل عمومی یا خصوصی استفاده می کنند زمانی که به پایانه ها نزدیک می شوند با ترافیک مواجه می شوند.  

حیدر مطاعی با بیان اینکه در سه استان مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان ترافیک بیشتر است، افزود: جاده ها در این استان ها ترمیم و لکه گیری و روکش جاده ها انجام شده و علائم جاده ای و سایر بخش ها نیز اصلاح شده اند و در استان های سیل زده که بخشی از جاده های آن ها تخریب شده اند تعمیر شده است، از این رو پیش بینی می شود در مسیرهای خسروی و مهران ترافیک روانی داشته باشیم.

او با بیان اینکه پروژه های راه سازی زمانبر و هزینه بر هستند، تصریح کرد: در مرکز استان ها پوشش حمل و نقل بهتر است، زیرا نواقص جاده ای کاملا برطرف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه