English

رضا کمالی زرکانی عنوان کرد؛

نحوه دریافت بن تخفیف برای خریداران کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: شهروندان با به همراه داشتن کارت ملی می توانند در خرید کتاب از تخفیف 30 درصدی برخوردار شوند.

نحوه دریافت بن تخفیف برای خریداران کتاب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا کمالی زرکانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان،  در ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه ای خلیج فارس و هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان، گفت: این نمایشگاه با حضور ناشران بنام کشور و نشریات استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، جنوب کرمان و هرمزگان به میزبانی شهر بندرعباس، برپا شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این نمایشگاه دارای 450 غرفه، 534 ناشر و همچنین 10 کتابفروشی و ناشر از استان هرمزگان است که هر کدام به نمایش ظرفیت های خود خواهند پرداخت.

وی گفت: ۱۱۰ هزار و 813 عنوان کتاب در این نمایشگاه ارائه خواهد شد که هر فرد با به همراه داشتن کارت ملی خود به شعب تعبیه شده در نمایشگاه مراجعه می‌کند و قادر خواهد بود تا سقف 150 هزار تومان بن با 20 درصد تخفیف دریافت کند و از 30 درصد تخفیف ویژه برخوردار شود که 10 درصد دیگر تخفیف را هنگام خرید از فروشنده کتاب دریافت خواهند کرد.

کمالی زرکانی اذعان داشت:  24 نشریه، سه روزنامه سراسری و سه خبرگزاری از استان هرمزگان و شش نشریه از سایر استان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه کتاب ارزشمندترین دستاورد بشر است، خاطر نشان کرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تاثیر بسزایی بر زندگی افراد خواهد داشت و ارزشمندترین کالایی است که به انسان ارزش می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، با عنوان اینکه استان هرمزگان پایتخت کتاب است، گفت: استان هرمزگان استانی است که دوستدار کتاب و کتابخوانی است و و قطعا" با این محوریت به دستاوردهای بزرگی دست خواهیم یافت.

شایان ذکر است؛ هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان و ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه خلیج فارس به صورت همزمان از 12 الی 18 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس از ساعت ساعت 9 صبح تا 12 و 16 تا 21 واقع در سه راه جهانبار برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه