English

سعید ناجی مطرح کرد؛

کاهش رفتار داعش گونه با مطالعه کتاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه مطالعه کتاب سبب کاهش رفتار داعش گونه خواهد شد، گفت: هر چقدر در افزایش مطالعات تلاش کنیم قطعا مشکلات، ناهنجاری ها و خشونت ها در جامعه کمتر خواهد شد.

کاهش رفتار داعش گونه با مطالعه کتاب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، در افتتاحیه ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه ای خلیج فارس و هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان، با تاکید بر اینکه، کتاب را نخوانید که بخوانید کتاب را بخوانید که بیدار شوید، خاطر نشان کرد: کتاب یک معجزه است، هر کشوری که کتابخوانی در آن نهادینه باشد آن کشور روی ذلالت را نخواهد دید.

  معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان ، در بخش دیگری از سخنان خود، محوریت برپایی نمایشگاه را ایجاد وحدت رسانه ای،  هم افزایی مطبوعاتی کشور و تبادل تجربه ها دانست و افزود: امید داریم به قدری جامعه ما در امر کتابخوانی پیش رود که ما شاهد ارتقا در حوزه کتابخوانی و مطالعه داشته باشیم.

وی با اشاره به افزایش مطالعه کتاب که سبب کاهش رفتار داعش گونه خواهد شد، افزود: هر چقدر در افزایش مطالعات تلاش کنیم قطعا مشکلات، ناهنجاری ها و خشونت ها در جامعه کمتر خواهد شد و ما با گسترش کتابخوانی، مرز توسعه و ترویج اندیشه را گسترش خواهیم داد.

سعید ناجی ادامه داد: موضوع کتاب و دهه فجر پیوندی ناگسستنی است و پیوند این دو مقوله را تبیین کنید و به دیدگاه های انقلاب توجه بیشتری داشته باشیم تا  در جهت پیشرفت جامعه اسلامی پیشرو باشیم.

شایان ذکر است؛ هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان و ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه خلیج فارس به صورت همزمان از 12 الی 18 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس از ساعت ساعت 9 صبح تا 12 و 16 تا 21 واقع در سه راه جهانبار برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه