English

نحوه دریافت بن کتاب از نمایشگاه مطبوعات هرمزگان مشخص شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هر فرد با به همراه داشتن کارت ملی در خود نمایشگاه به شعب تعبیه شده مراجعه می‌کند و قادر خواهد بود تا سقف 150 هزار تومان، بن با 20 درصد تخفیف دریافت کند.

نحوه دریافت بن کتاب از نمایشگاه مطبوعات هرمزگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج، با بیان اینکه ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه ای خلیج فارس و هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان به صورت همزمان با حضور ناشران بنام کشور و نشریات استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، جنوب کرمان و هرمزگان به میزبانی بندرعباس، برگزار خواهد شد، اذعان داشت: 24 نشریه، سه روزنامه سراسری و سه خبرگزاری از استان هرمزگان و شش نشریه از سایر استان در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه محوریت برپایی نمایشگاه، ایجاد وحدت رسانه ای،  هم افزایی مطبوعاتی کشور و تبادل تجربه هاست، ادامه داد: این نمایشگاه دارای 450 غرفه، 534 ناشر و همچنین 10 کتابفروشی و ناشر از استان هرمزگان است که هر کدام به نمایش ظرفیت های خود خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اعلام اینکه  15 غرفه ناشر الکترونیک نیز در نمایشگاه حضور می یابند، اظهار داشت: ۱۱۰ هزار و 813 عنوان کتاب ارائه خواهد شد که شهروندان از 30 درصد تخفیف ویژه برخوردار می شوند.

کمالی زرکانی در ادامه خاطر نشان کرد: هر فرد با به همراه داشتن کارت ملی در خود نمایشگاه به شعب تعبیه شده مراجعه می‌کند و قادر خواهد بود تا سقف 150 هزار تومان بن با 20 درصد تخفیف دریافت کند.

شایان ذکر است؛ هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان و ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه خلیج فارس به صورت همزمان اژ 12 الی 18 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس از ساعت ساعت 9 صبح تا 12 و 16 تا 21 واقع در سه راه جهانبار برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه