English

رضا کمالی زرکانی؛

مکتب سجادیه نجات بخش انسان معاصر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: مکتب سجادیه نجات بخش انسان معاصر است.

مکتب سجادیه نجات بخش انسان معاصر است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) که با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار شد، برگزاری این کنگره را افتخاری بزرگ برای هرمزگان دانست و افزود: حضور اندیشمندانی از سراسر جهان در این رویداد نشان می دهد چتر منش و افکار امام سجاد (ع) تمام جهان اسلام و به ویژه شیعیان را در بر گرفته است و به اشتراک دینی و فرهنگی ایران با دیگر کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

رضا کمالی زرکانی تصریح کرد: مکتب سجادیه نجات بخش انسان معاصر است.

وی به حضورشیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان کشور بحرین، در کنگره اشاره کرد و بیان داشت: امسال کنگره امام سجاد (ع) بوی مقاومت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به وجوه شخصیتی امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: وجوه شخصیتی امام سجاد(ع) عمیق و گسترده است و این کنگره توانسته بخشی از این وجوه را نور معرفت بتاباند و هنوز جای کار فراوانی وجود دارد.

کمالی زرکانی افزود: امام سجاد (ع) توانست از آشوب چکاچک شمشیرها و درد و رنج از دست دادن عزیز ترین و پاکترین انسان ها و درد و رنج ها به آرامش دعا و نزدیکی به معبود برسد.

وی دعا را برگ ورود به دژ مستحکم خداوند دانست و اذعان داشت: بشر امروز بیش از هر زمان دیگر به دعا و توسل نیاز دارد و صحیفه سجادیه نقطه اتصال انسان با معبود است و باید این جایگاه بیش از پیش به وسیله  کنگره بین المللی امام سجاد (ع) تبیین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه