English

سعید ناجی:

صنایع ظرفیت خود را در توسعه فضاهای آموزشی هرمزگان بکار گیرند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: استفاده از ظرفیت صنایع تحت عنوان مسئولیت اجتماعی نقش موثری در توسعه و تامین فضاهای آموزشی طی سالهای اخیر در استان داشته است.

صنایع ظرفیت خود را در توسعه فضاهای آموزشی هرمزگان بکار گیرند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، افزود: دکتر همتی استاندار هرمزگان توجه ویژه ای به معقوله آموزش و پرورش و رفع مشکلات این حوزه دارند و در این خصوص گام های موثری برداشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد:  ایده استفاده از ظرفیت صنایع  تحت عنوان مسئولیت اجتماعی توسط دکتر همتی در استان گام موثری در توسعه زیرساخت های خدماتی و آموزشی استان داشته است .

ناجی خاطر نشان کرد: توسعه این ایده و نگاه در حوزه های مختلف نیز با نظر  استاندار هرمزگان رقم خورده و در بسیاری از حوزه های که امکان سرمایه گذاری از سمت دولت وجود نداشته، این امکان با بهره گیری از مشارکت مردمی و مسئولیت اجتماعی صنابع در هرمزگان با مدیریت فریدون همتی ایجاد شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به تشکیل کارگروه پیگیری مواد قانونی شوای آموزش و پرورش در استان، گفت: با تشکیل این کارگروه می توان مواد قانونی مانند قانون ماده ۱۸، ۱۳ و ۱۶ شورای آموزش و پرورش را در استان پیگیری و زمینه تحقق آنها را فراهم  خواهد کرد.

وی بیان کرد: با شناسایی  زمین هایی که کاربری آنها آموزشی است، راهکارهای برای تملک و استفاده از آنها در آموزش و پرورش استان ایجاد شود.

ناجی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان تغییر کاربری فضاهای آموزشی ممنوع است، افزود: این مصوبه به  کمیسیون ماده ۵  استان اعلام تا بدون نظر شورای آموزش و پرورش تغییر کاربری در استان انجام نگیرد.

وی به بومی سازی برخی از سیاست گذاری های وزارت آموزش و پرورش در استان اشاره کرد و افزود: سیاست گذاری ها که از سوی وزارت خانه ابلاغ می شود باید با سیاست های بومی منطقه تطبیق داده شود و در شورای آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به احداث فضاهای طی سال های اخیر در استان گفت: در حال اجرا بودن حدود ۲۲۹ پروژه فضای آموزشی در استان آمار خوبی است هر چند استان به بیش از این تعداد نیاز دارد اما همین عملکرد نشان می دهد که جهش بسیار خوبی در استان زیر سایه ی تصمیمات شورای آموزش و پرورش و  تاکیدات  استاندار هرمزگان اتفاق افتاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی