English

همزمان با دهه فجر؛

نمایشگاه صنایع دستی نقشینه در شهرستان خمینی شهر افتتاح شد

نمایشگاه صنایع دستی نقشینه با حضور مسئولان و کسبه و بازاریان همزمان با چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شد.

نمایشگاه صنایع دستی نقشینه در شهرستان خمینی شهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرماندار شهرستان خمینی شهر در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نقشینه ذیل گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها با کمک مردم که همیشه در صحنه حاضر بوده اند اقتدار خود را حفظ کرده است.

محمود مسلم زاده با بیان اینکه فعالیت مسئوولان وظیفه ای است که بر دوش آنان نهاده شده افزود: کشور ما در موقعیت کنونی شرایط بسیار سختی را سپری می کندو کارهایی که نیاز به بودجه مالی دارند به سهولت قابل انجام نیست.

وی تصریح کرد: رویکرد و اهداف مسئولان در یک سمت وسوست و یک هدف واحد را پیش رو دارند و ارتقا و رونق کسب و کار از سیاست های مسئولان است و امیداست بتوانیم برای مجتمع تجاری کاروانسرا  که  44واحد دارد رونق اقتصادی خوبی ایجاد کنیم.

مسلم زاده به نقش اصناف و بازاریان در تمامی عرصه ها اشاره کرد و افزود: دربه ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی اصناف و بازاریان نقش پررنگی بر عهده داشتندو کمکهای بسیاری از لحاظ اقتصادی انجام دادند.

وی به قطب اقتصادی شهر اشاره کرد و عنوان نمود: دوشنبه بازار دارای نشاط اقتصادی بالایی در سطح کشور است و امید است در پروژه های پیش رو خبرهای خوبی به مردم ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: در پایان از هزینه 65 میلیارد تومانی پروژه های عمرانی در این دهه خبرداد و گفت: در روزهای آینده اخبار افتتاح این پروژه ها را به سمع و نظر مردم خوب شهرستان خواهیم رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه