English

شیخ محمد صدیق بهجت انتقاد کرد؛

واگذارى زمین هاى بندرلنگه به افراد خاص

شیخ محمد صدیق بهجت از واگذاری زمین ها در اطراف بندرلنگه به افراد خاص انتقاد کرد و گفت: چرا باید زمین ها به افرادی واگذار شود که هیچگونه اقدامی در جهت ایجاد کسب و کار انجام نمی دهند.

واگذارى زمین هاى بندرلنگه به افراد خاص

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  شیخ محمد صدیق بهجت  امام جمعه اهل سنت بندرلنگه افزود: اگر این زمین ها به جوانان این شهر و روستاییان اطراف واگذار می شد، مى توانستند در کنار دریا موقعیت کسب و کار فراهم  کنند و دیگر در این شهر جوان بیکاری پیدا نمی شد.

*اولویت قرار دادن بومیان در واگذاری ها

او از مسئولان خواست که این اراضی  های واگذار شده به این افراد که به مدت 10 سال راکد نگه داشته اند را پس بگیرند و به جوانان این شهر بدهند تا آنها بتوانند منطقه را آباد کنند.

خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه با انتقاد از ساختمان های مسکن مهر، عنوان کرد: بندرلنگه به قدری زمین دارد که می توان ساختمان هایی زیبا و مطابق با فرهنگ و معماری سنتی این منطقه ساخت، پس چرا باید اینگونه ساختمان هایی ساخته شود که مردم دچار مشکل شوند!

وی با اشاره به آیاتی چند از کلام الله مجید در رابطه با اندیشه و تفکر، افزود: خداوند متعال به مسلمانان قدرت داده که از قدرت خود، علیه دشمنان استفاده کنند. در کشور های اسلامی ذخایر عظیم زیرزمینی وجود دارد و چشم کشور های غیر مسلمان به این ذخایر دوخته شده و به تاراج بردن این ذخایر فکر میکنند، متاسفانه ما از این حربه ها علیه دشمنان اسلام استفاده نکردیم و بعضی از کشورها خود را به دامن کشورهای کافر انداخته اند تا از آنها حمایت شود.

شیخ محمد صدیق بهجت در ادامه افزود: خداوند تبارک و تعالی به انسان ها قدرت تفکر عطا نموده که بتوانند از آن ها استفاده کنند و با اکتشافات و اختراعات در آسمان ها و کهکشان سفر کنند یا در قعر دریا ها به عظمت خدا پی ببرند و اینها همه قدرت عظیم خداوند است.

وی گفت: نباید در مقابل دشمنان اسلام سر تعظیم فرود آوریم و از خود ضعف نشان دهیم.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه همچنین یادآور شد: انسان نباید مغرور و خودخواه شود چون خداوند به انسان علم و قدرت داده که از آن به نحو مطلوب و شایسته استفاده کنند و اگر از خداوند غافل شوند، دست به هر جنایتی می زند.

وى در پایان، ضمن قدردانی از نیروی دریایی سپاه پاسداران برای راه اندازی بیمارستان 25 تخت خوابی در بندرلنگه تشکر نمود و ابراز  خشنودی کرد که اقشار مستضعف این منطقه می توانند از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه