English

حوادث تروریستی هیچ خللی در اراده ملت ایران به وجود نمی‌کند

امام‌جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه گفت: گروهک‌های منافق بدانند که این حرکت زشت و ناپسند هیچ‌گونه خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران به وجود نخواهد آورد؛ چرا که حوادث این‌چنینی باعث انسجام و وحدت بیشتر در بین مردم شهیدپرور ایران خواهد شد.

حوادث تروریستی هیچ خللی در اراده ملت ایران به وجود نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شیخ محمد صدیق بهجت در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه ضمن اشاره به حادثه دل‌خراش و غم‌انگیز تروریستی سیستان و بلوچستان که در چند روز اخیر رخ داد، گفت: این گروهک‌های از خدا بی‌خبر همانند خفاش‌هایی هستند که از لانه خود بیرون می‌آیند وعده‌ای از جوانان مؤمن و انقلابی که برای حراست از این آب خاک نگهبانی می‌کنند را به خاک و خون می‌کشند و خانواده‌ها را داغدار می‌کنند

وی اضافه کرد: این‌ها افرادی ترسو و بزدل هستند که می‌خواهند وحدت و انسجام مردم را از بین ببرند و در کشور ناامنی ایجاد کنند این‌ها دست‌پرورده آمریکا و اسرائیل هستند و از طرف آن‌ها حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه بابیان اینکه این گروهک‌های منافق بدانند که این حرکت زشت و ناپسند هیچ‌گونه خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران به وجود نخواهد آورد، گفت: حوادث این‌چنینی باعث انسجام و وحدت بیشتر در بین مردم شهیدپرور ایران خواهد شد.

بهجت ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و مؤمن که جان خود را ازدست‌داده‌اند این عمل ناجوانمردانه را به‌شدت محکوم و آن را نکوهش کرد و از مسئولین خواست که هرچه زودتر عوامل این حادثه ناگوار را شناسایی و آن‌ها را به‌شدت به سزای اعمالشان برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره نمود و گفت: ملت ایران یک‌بار دیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به دشمنان خود نشان دادند که پای مکتب و انقلاب خود همچون کوهی استوار ایستاده‌اند و هرگز میدان را خالی نخواهند گذاشت.

بهجت ضمن اشاره به کاستی‌هایی که در رابطه با معیشت مردم وجود دارد از دولت خواست تا برای مبارزه با گران‌فروشی از هیچ کوششی دریغ نورزد.

امام‌جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه در ادامه به سفر «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری به این خطه اشاره کرد و گفت: امیدواریم سفر ایشان توأم با خیروبرکت باشد چراکه این شهرستان نیاز به عمران، آبادانی و پیشرفت دارد تا بار دیگر رونق گذشته خود را بازیابد.

بهجت در ادامه به آفت زبان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: زبان سرخ سرسبز می‌دهد بر باد و اگر انسان نتواند جلو زبانش را بگیرد با مشکل روبرو خواهد شد پس انسان لازم است تا قبل از حرف زدن آن را بسنجد و حلاجی کند و بعد به زبان آورد.

وی در ادامه گفت: انسان باید گفتار نیک را سرلوحه امورات خود قرار دهد و اگر می‌خواهد از گزند حوادث زبان دور بماند باید سکوت اختیار کند و همیشه شنونده باشد.

وی در پایان گفت: انسان نباید سخن‌چین باشد و یا شهادت دروغ بدهد چراکه این‌ها از گناهان کبیره محسوب می‌شود و فردای قیامت باید پاسخگوی گفتار خود باشد پس انسان باید برای رضای خدا تقوا پیشه کند و کاری نکند که آتش جهنم دامنش را بسوزاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه