English

امام‌جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه؛

جامعه سالم درگرو توجه به خانواده است

امام‌جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه گفت: زمانی جامعه‌ای سالم خواهیم داشت که به زیربنای خانواده توجه خاصی داشته باشیم.

جامعه سالم درگرو توجه به خانواده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «شیخ محمد صدیق بهجت» پیش از ظهر امروز در مجمع سلامت بندرلنگه گفت: زمانی جامعه‌ای سالم خواهیم داشت که به زیربنای خانواده توجه خاصی داشته باشیم زیرا خانواده به‌عنوان اساس و شالوده اصلی جامعه است.

وی در ادامه افزود: اگر ما جامعه‌ای قوی، نیرومند، بالنده و پیشرو داشته باشیم خانواده‌ها نیز در این جامعه رشد می‌کنند و باعث رشد و بالندگی آن‌ها می‌شود.

امام‌جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه بابیان اینکه سلامت خانواده به‌عنوان مؤلفه اصلی یک جامعه قوی و موفق است، تصریح کرد: مفهوم سلامت از دیدگاه اسلام ناظر بر سلامتی جسمی، فکری و روحی است.

بهجت ادامه داد: این به این معنی است که فرد زمانی می‌تواند وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد که از جسم سالم برخوردار و از نظر فکری و روانی نیز عنصری متفکر، مبتکر، خلاق و پایبند به دستورات الهی باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از دیدگاه اسلام پدری موفق است که به ابعاد سه‌گانه تربیت توجه لازم را داشته باشد و هیچ‌یک از این ابعاد ازنظر او مورد اهمال وبی توجهی قرار نگیرد.

امام‌جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه در پایان گفت: با همکاری و هوشیاری والدین در کنار فرهنگ‌سازی صحیح توسط رسانه‌های همگانی و آموزش‌وپرورش می‌توانیم خانواده‌های سالم و موفق و به‌تبع آن جامعه‌ای قوی و نیرومند داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه