English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

تردد دریایی در خلیج فارس و تنگه هرمز با احتیاط صورت پذیرد

با پیش بینی افزایش سرعت بادهای غربی بر روی خلیج فارس و تنگه هرمزطی امروز و فردا (یازدهم و دوازدهم دی ماه)، توصیه می شود تردد دریایی در این مناطق با احتیاط صورت پذیرد.

تردد دریایی در خلیج فارس و تنگه هرمز با احتیاط صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طی امروز و فردا (یازدهم و دوازدهم دی ماه) افزایش سرعت بادهای غربی بر روی خلیج فارس و تنگه هرمز پیش بینی می شود و با توجه به متلاطم شدن دریا در این مناطق توصیه می شود تردد دریایی با احتیاط صورت پذیرد و نکات ایمنی جهت تردد ایمن شناورها رعایت شود. 

بنابر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی این مدت گذر ابر برروی آسمان استان پیش بینی می شود و تحت تاثیر ناپایداری های جوی در جنوب شرق کشور، وقوع رگبار پراکنده باران در برخی نقاط شرقی استان دور از انتظار نخواهد بود.

روز جمعه شرایط جوی پایداری حاکم خواهد شد و از بعد از ظهر شنبه، چهاردهم دی ماه با نفوذ و تاثیر سامانه ناپایدار بارشی تا روز دوشنبه، شانزدهم دی در برخی نقاط استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، در این مدت نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت و اوایل هفته آینده افزایش نسبی دمای کمینه پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه