English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

بارش باران در جزایر غربی هرمزگان

طی امروز موج بارشی سبب افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق در جزایر غربی، برخی مناطق ساحلی و دریایی خلیج فارس و تنگه هرمز خواهد شد.

بارش باران در جزایر غربی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طی امروز (22 آذر ماه) یک موج ضعیف بارشی از روی استان عبور خواهد کرد که در مناطق مستعد استان، به ویژه جزایر غربی، برخی مناطق ساحلی و دریایی خلیج فارس و تنگه هرمز سبب افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق خواهد شد.

با توجه به عبور سریع این موج بارشی از این مناطق، در سایر نقاط استان تاثیر بارشی قابل ملاحظه ای نخواهد داشت و تنها سبب افزایش ابرناکی می شود. 

بنابر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، با توجه به افزایش ابرناکی و احتمال رگبار پراکنده و افزایش لحظه ای سرعت باد در خلیج فارس و بخشهایی از تنگه هرمز، توصیه می شود طی امروز احتیاط لازم در ترددهای دریایی در این مناطق صورت گیرد.

گفتنی است؛ طی روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق دریایی افزایش باد قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت و شرایط دریا برای ترددهای دریایی مساعد خواهد بود، از روز دوشنبه کلیه مناطق دریایی با وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی مواج خواهد شد.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از لحاظ دمایی، در مقایسه با روز گذشته شاهد کاهش نسبی دمای کمینه در اکثر نقاط استان بودیم، طی روزهای آینده افزایش 1 تا2 درجه ای دما پیش بینی می شود.

با توجه به نقشه های فعلی هواشناسی، از بعدازظهر دوشنبه 25 آذر،به تدریج از غرب استان، سامانه ناپایدار بارشی همراه با بارش های باران فراگیر، استان هرمزگان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه