English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

ادامه فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

طی امروز (27 آذر) شاهد ادامه فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان خواهیم بود که این سامانه تا روز پنجشنبه به صورت ناپایدار در استان فعال است.

ادامه فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طی امروز (27 آذر) شاهد ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان خواهیم بود.

طی ساعاتی شدت فعالیت این سامانه به صورت بارش های رگباری در ارتفاعات غربی، مناطق شرقی و نیمه شرقی استان و شرق تنگه هرمز قابل ملاحظه خواهد بود، از ساعات ظهر از میزان فعالیت سامانه بارشی در غرب استان کاسته می شود و عمده فعالیت سامانه بارشی در شرق  استان پیش بینی می شود .

بنا بر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، روز پنجشنبه در برخی نقاط شرقی  و مرکزی سامانه بارشی به صورت پراکنده و خفیف  فعالیت خواهد داشت و به تدریج از استان خارج خواهد شد.

گفتنی است؛ دریا طی امروز در جزایر غربی استان با افزایش بادهای شمال غربی نسبتا مواج خواهد بود، در تنگه هرمز و دریای عمان طی امروز شاهد ماندگاری بادهای جنوب شرقی خواهیم بود.

از پنجشنبه شب در مناطق دریایی تنگه هرمز، همچنین مناطق شرقی و مرکزی استان وزش بادهای نسبتا شدید شمال شرقی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد و توصیه می شود با توجه به مواج شدن دریا تمهیدات لازم در مسیر تردد به قشم و هرمز صورت گیرد .

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از فردا پنجشنبه تا اوایل هفته آینده، شاهد کاهش نسبی دما (تا 5 درجه) در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی