English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

بارش شدید باران در هرمزگان/مردم از ورود به حریم رودخانه ها خودداری کنند

با توجه به ورود سامانه بارشی به هرمزگان، در ساعت های آینده بارش شدید همراه با آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن روخانه ها پیش بینی می شود لذا مردم از ورود به حریم رودخانه ها خودداری کنند.

بارش شدید باران در هرمزگان/مردم از ورود به حریم رودخانه ها خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با توجه به ورود سامانه بارشی به هرمزگان برای شمال، شرق و مرکز استان در ساعت های آینده بارش شدید همراه با آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن روخانه ها پیش بینی می شود.

گفتنی است؛ بعد از ظهر و شب به تدریج رگبار باران و رعد و برق مناطق مرکزی، شمالی، شرقی استان و تنگه هرمز را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بنابر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، فردا بیشتر نقاط هرمزگان بارانی است، سامانه بارشی از اواخر پنج شنبه از شرق هرمزگان خارج می شود.

طبق همین گزارش؛ در ۲۴ ساعت گذشته در بستک در لاوان 50 ملی متر، بستک 24 و 3 دهم میلی متر، پارسیان، 16 و 5 دهم میلی متر و در حاجی آباد و بندرلنگه 8 دهم میلی متر باران بارید.

شایان ذکر است؛ دریا در این مدت (بیشتر خلیج فارس و تنگه هرمز) نسبتاً مواج است توصیه کرد تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌ها اندیشیده شود و مردم از ورود به حریم رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

بر اساس پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از نظر دمایی، روز چهارشنبه کاهش دمای بیشینه و پایان هفته کاهش دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه