English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

باران و رعد و برق در غرب هرمزگان

با نفوذ سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، با افزایش ابر بر روی خلیج فارس و مناطق غربی هرمزگان، رگبار باران و رعد و برق برای این مناطق پیش بینی می شود.

باران و رعد و برق در غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طی امروز یکشنبه، (24 آذرماه) با نفوذ سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، با افزایش ابر بر روی خلیج فارس و مناطق غربی استان، رگبار باران و رعد و برق در این مناطق پیش بینی می شود.

گفتنی است؛ شرایط دریا طی امروز با احتیاط شناورها در محدوده دریایی استان مساعد خواهد بود.

بنابر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، روز دوشنبه، 25 آذرماه با افزایش بادهای جنوب شرقی ضمن متلاطم شدن مناطق دریایی، بارش ها در مناطق غربی استان آغاز و به تدریج سایر نقاط استان را نیز در بر می گیرد و سبب رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ، افزایش لحظه ای سرعت باد، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان قابل ملاحظه خواهد بود و این سامانه روز پنجشنبه از استان خارج خواهد شد، توصیه می شود در این مدت تمهیدات لازم صورت پذیرد.

دریا روزهای دوشنبه و سه شنبه با افزایش بادهای شرقی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش بادهای غربی نسبتاً مواج پیش بینی می شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از نظر دمایی،  دوشنبه افزایش نسبی دمای کمینه، حین فعالیت سامانه بارشی کاهش دمای بیشینه و پایان هفته نیز کاهش دمای کمینه پیش‌‌‌ ‌بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه