English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

ورود سامانه بارشی به هرمزگان

طبق گزارشات اداره کل هواشناسی هرمزگان سامانه بارشی از روز دوشنبه 24 آذر ماه به این استان وارد و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

ورود سامانه بارشی به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنا بر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز شنبه، 23 آذرماه شرایط جوی و دریایی آرامی برروی استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب در ساعات بعد از ظهر گذر ابر پیش بینی می شود.

شایان ذکر است؛ از روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، بتدریج افزایش ابر و برروی خلیج فارس رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

روز دوشنبه، 24 آذر با افزایش بادهای جنوب شرقی ضمن متلاطم شدن مناطق دریایی، بارش ها در مناطق غربی استان آغاز و بتدریج سایر نقاط استان را نیز در بر می گیرد.

گزارشات حاکی از آن است که فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان قابل ملاحظه خواهد بود و سبب رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ، افزایش لحظه ای سرعت باد، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی خواهد شد. این سامانه روز پنجشنبه از استان خارج خواهد شد.

طبق پیش بینی کارشناسان هواشناسی هرمزگان، دریا روزهای دوشنبه و سه شنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش بادهای غربی نسبتاً مواج پیش بینی می شود.

گفتنی است؛ از نظر دمایی از فردا افزایش نسبی دمای کمینه، حین فعالیت سامانه بارشی کاهش دمای بیشینه و پایان هفته کاهش دمای کمینه پیش‌‌‌ ‌بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه