English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

بنا بر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، توصیه می شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

در غالب نقاط استان شاهد بارش باران، طی ساعاتی در برخی نقاط غربی و جزایر خلیج فارس با رگبار باران و رعد وبرق و احتمال افزایش باد لحظه ای پیش بینی می شود.

بنا بر گزارش کارشناسان اداره کل هواشناسی هرمزگان،  از صبح پنجشنبه از میزان فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی استان کاسته شده و به تدریج در نیمه شرقی شاهد ادامه فعالیت موج بارشی خواهیم بود.

شایان ذکر است، طی این مدت در مناطق دریایی به ویژه جزایر خلیج فارس و غرب تنگه هرمز شاهد افزایش باد و مواج شدن دریا خواهیم بود که توصیه می شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

با خروج موج بارشی از مناطق غربی همچنان طی روز پنجشنبه مناطق دریایی استان متلاطم خواهد بود و از لحاظ دمایی با خروج موج بارشی شاهد کاهش دمای کمینه در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه