English

به مناسبت روز جهانی داوطلب؛

همایش "مهر بی منت" در اصفهان برگزار شد

به مناسبت روز جهانی داوطلب همایش "مهر بی منت" به منظور تجلیل و بزرگداشت روز داوطلب و فرهنگ کار داوطلبانه در جامعه در هنرسرای خورشید اصفهان برگزار شد.

همایش "مهر بی منت" در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌های داوطلبانه در بین آحاد جامعه برای تحقق اصول والا و اهداف متعالی جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد همایشی با عنوان "مهر بی‌منت" در اصفهان برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمراستان در این همایش با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به فرهنگ کار داوطلبانه و مشارکت مردم در امور جامعه تاکید کرد سازمان های مردم نهاد و خیریه ها در تمامی مراحل مدیریت بحران از مرحله پیشگیری تا بازسازی و بازتوانی می توانند به ایفای نقش موثر و مفید بپردازند.

علی محمد هاشمی افزود: در بسیاری از حوادث به ویژه سیل فروردین ماه ما شاهد همکاری خوب سازمان های مردم نهاد با جمعیت هلال احمر در کمک و یاری رسانی به مردم آسیب دیده بودیم که این امر از نقاط مثبت مدیریت بحران در این سانحه ملی به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از عناصر مهم و بنیادین توسعه پایدار جامعه ، مشارکت فعال آحاد جامعه و توانمندی مبتنی بر ظرفیت های مردمی به ویژه سازمان های مردم نهاد می باشد ، اظهار امیدواری کرد بیش از پیش شاهد گسترش و ترویج کار داوطلبانه در جامعه باشیم.

گفتنی است، برپایی ایستگاه سلامت و عضوگیری از شرکت کنندگان توسط جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان و نیز رونمایی از مجموعه کتاب‌های نشر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در حوزه مشارکت کودکان و نوجوانان و تجلیل ازدوچرخه سواران داوطلب مازندرانی به عنوان سفیر صلح و دوستی، از دیگر برنامه های همایش مهر بی منت در اصفهان بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه