English

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

امنیت حیاتی ترین نیاز جامعه امروز است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، امنیت را حیاتی ترین نیاز جامعه امروز عنوان کرد و گفت: برای حفظ این امنیت نیروهای انتظامی و امنیتی شبانه روز تلاش می کنند.

امنیت حیاتی ترین نیاز جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در دیدار با یکی از نیروهای عقیدتی سیاسی پلیس استان اصفهان که در حوادث اخیر براثر درگیری با اغتشاشگران مجروح شده بود، امنیت را حیاتی ترین نیاز جامعه امروز عنوان کرد و گفت: برای حفظ این امنیت نیروهای انتظامی و امنیتی شبانه روز تلاش می کنند که من از همه آن ها تشکر می کنم و از خداوند می خواهم به آن ها توفیقات روز افزون عنایت کند تا در انجام ماموریت خطیر خود موفق تر عمل کنند.

وی با اشاره به مصدوم و مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی در حوادث اخیر گفت: مردم باید بدانند که این نیروها در مقابله با آشوبگران مجاهدانه ایستادند و از امنیت کشوردفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی به عنایت پروردگار در نجات این مامور از دست اغتشاشگران اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع نشان می دهد که اگر انسان خالصانه برای خدا قدم بردارد، خداوند نیز او را در دست دشمن هم محافظت می کند.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند نیروهای انتظامی مجاهدانه در حوادث اخیر، برای مقابله با آشوبگران تا پای جان ایستادند، برخی از آن ها مصدوم ، برخی مجروح و تعدادی نیز شهید شدند که بر دستان پرقدرت همه آنها بوسه می زنم و به این بوسه نیز افتخار می کنم.

نماینده ولی فقیه در ناجا با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) شناخت کاملی از نیروهای تحت امر خود در ناجا دارند اظهار داشت: وقتی ایشان فرمودند: "ماموران نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند" نشان می دهد که ایشان سربازانش را به درستی می شناسند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، امنیت را حیاتی ترین نیاز جامعه امروز عنوان کرد و گفت: برای حفظ این امنیت نیروهای انتظامی و امنیتی شبانه روز تلاش می کنند که من از همه آن ها تشکر می کنم و از خداوند می خواهم به آن ها توفیقات روز افزون عنایت کند تا در انجام ماموریت خطیر خود موفق تر عمل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه