English

مدیر کل سازمان حفاظت از محیط زیست استان اصفهان:

با حس مسئولیت پذیری محیط زیست را حفظ کنیم

مدیر کل سازمان حفاظت از محیط زیست استان اصفهان توجه به مسئولیت اجتماعی در قبال محیط زیست را با اهمیت شمرد وگفت: با حس مسئولیت پذیری دراستان محیط زیست را حفظ کنیم.

با حس مسئولیت پذیری محیط زیست را حفظ کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ایرج حشمتی در کارگاه خبرنگاری که ویژه خبرنگاران محیط زیست در این سازمان  برگزار شده بود با اشاره به تفاوت خبرنگاران محیط زیست با سایر خبرنگاران گفت: خبرنگاران این عرصه کسانی هستند که دلسوخته محیط زیست می باشند وابتدا به صورت فردی و از روی علاقه در این حوزه فعالیت می کنند و وقتی می بینند در زمینه محیط زیست چنان که باید اقدامی صورت نمی گیرد، وارد عرصه خبرمحیط زیست می شوند و این خبرنگاران افرادی هستند که در حوزه محیط زیست کار بسیار سخت و دشواری انجام می دهند.

وی با بیان اینکه نیازهست خبرنگاران مطالب را به شکلی که جان کلام و آنچه از دست سازمان محیط زیست برمی آید را منتقل کنند، اظهار داشت: باید حس مسئولیت پذیری در استان اصفهان در استان اصفهان را پویا کنیم تا افراد به خاطر دلشان محیط زیست را حفظ کنند.

 مدیر کل سازمان حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: اولین شعار من در محیط زیست نیز مسئولیت پذیری و توجه به مسئولیت اجتماعی است چرا که اگر مسئولیت اجتماعی در این زمینه جا بیفتد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش موج؛ کارگاه خبرنگاری حوزه محیط زیست با حضور جمعی از خبرنگاران این حوزه و مسئولین سازمان حفاظت ازمحیط زیست وبا تدریس دکتر احسان محمدی خبرنگار فعال و با سابقه این عرصه در سازمان حفاظت از محیط  استان اصفهان برگزار گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه