English

یک هفته تعطیلی در روابط عمومی فرمانداری اردبیل

روابط عمومی فرمانداری اردبیل از 22 آبان تا 29 ماه جاری، یک هفته کامل هیچ گونه اخبار و خبری از عملکرد این اداره در سایت فرمانداری اردبیل منتشرنکرده است.

یک هفته تعطیلی در روابط عمومی فرمانداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، روابط عمومی فرمانداری اردبیل از 22 آبان تا 29 ماه جاری، یک هفته کامل هیچ گونه اخبار و خبری از عملکرد این اداره در سایت فرمانداری اردبیل منتشرنکرده است.

 در حالی که در هفت روز گذشته برای فرمانداری اردبیل به دلیل اتفاقات اخیر در سطح کشور به خاطر افزایش قیمت بنزین، روز های پر ترافیک بوده است. ولی هیچ گونه خبری از فرماندار اردبیل  در سایت این اداره مشاهده نمی شود.

اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های اردبیل گفت: روابط‌ عمومی‌ها باید به انعکاس واقعیت‌ و اطلاع رسانی به موقع توجه ویژه‌ای داشته باشند و نباید از پیگیری امور محوله خسته شد.

استاندار اردبیل روابط عمومی‌ها را ستون ادارات توصیف کرد و افزود: انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی با تلاش و برنامه ریزی مناسب روابط عمومی‌ها مفهوم پیدا می‌کند.

بهنام‌جو در ادامه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: ابتکار عمل روابط عمومی‌ها و بهره گیری از امکانات موجود برای تبیین و انتقال دستاوردهای این سفر ضروری به نظر می‌رسد.

فرمانداری شهرستان اردبیل

فرمانداری 1

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه