English

اکبر بهنام جو خبر داد؛

راستی آزمایی بیش از ۶ هزار شغل ایجاده شده در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری راستی آزمایی بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد شده در اردبیل انجام پذیرفته است.

راستی آزمایی بیش از 6 هزار شغل ایجاده شده در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو ، استاندار اردبیل امروز در بیستمین کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل با دستور کار بررسی تعهدات محقق شده اشتغالی دستگاه‌های اجرایی و روند پرداخت تسهیلات این بخش گفت: اشتغال‌های ایجاد شده در استان اردبیل بر اساس کد ملی و به صورت یکتا در سامانه اشتغال ثبت می‌شود.

وی یادآور شد: تاکنون تعداد ۶ هزار و ۶۸۱ نفر از اشتغال ایجاد شده در سال جاری توسط ستاد اشتغال و دستگاه‌های اجرایی راستی آزمایی و در سامانه پنجره واحد اشتغال بارگذاری شده و با ادامه روند راستی آزمایی این رقم افزایش خواهد یافت.

استاندار اردبیل به اهمیت جذب به موقع تسهیلات اشتغالی در اردبیل تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید حداکثر تلاش خود را در راستای جذب کامل این تسهیلات به کار گیرند.

بهنام‌جو با بیان اینکه تمام تلاش‌ها در راستای جذب تسهیلات و حمایت از امر سرمایه گذاری در استان انجام می‌شود، افزود: نیازهای تسهیلاتی بنگاه‌های اقتصادی استان شناسایی شده و با سفر رئیس جمهور مبلغ چشمگیری به عنوان تسهیلات برای استان اردبیل تخصیص خواهد یافت.

وی عنوان کرد: با افتتاح بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای بزرگ تا پایان سال سهم اشتغال ایجاد شده در حوزه صنعت به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

استاندار اردبیل در پایان تاکید کرد: با ادامه ثبت و راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده قطعا بر این تعداد افزوده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه