English

اکبر بهنامجو:

نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم و حافظ آن‌ها هستند

استاندار اردبیل گفت: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم و حافظ آن‌ها هستند.

نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم و حافظ آن‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل اظهار کرد: امنیتی که نیروی انتظامی در کشور به‌خصوص استان اردبیل ایجاد کرده است باعث شده که خانواده‌ها با آرامش زندگی کنند و مدیران نیز با امنیت خاطر به فعالیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای بپردازند.

وی افزود: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم و حافظ آن‌ها هستند و در استان اردبیل وظایف و مسؤولیت‌های خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: البته در جایگاه خودمان مشکلات و نارسایی‌های داریم که اگر دستگاه‌ها باهم هماهنگ باشند و پیگیری مشترک انجام دهند این مشکلات نیز حل می‌شود.

وی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور بیان کرد: در این مقطع زمانی باید کار ویژه‌ای انجام دهیم و در کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم که نتیجه آن آرامش را به خانواده‌ها هدیه می‌دهد.

بهنام‌جو تشریح کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی به موضوع طلاق به‌صورت ویژه وارد شده‌ایم و مجموعه فعالیت‌های حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری به این جمع‌بندی رسیده که باید روی آموزش و مشاوره به‌طور خاص کار شود.

استاندار اردبیل با اشاره به برخی به بد اخلاقی‌ها و تخلفاتی که برخی از فعالان فضای مجازی انجام می‌دهند، خواستار برخورد جدی و قانونی با حریم‌شکنان در این حوزه شد.

هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این دیدار به گزارش فعالیت‌های انجام یافته پرداخت و در خصوص مشکلات و مسائل این حوزه گزارشی ارائه کرد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه