English

اکبر بهنامجو خبر داد؛

اعزام رایگان زائر اولی‌های اردبیلی به عتبات عالیات

استاندار اردبیل گفت: فرهنگ‌سازی در راستای اعزام رایگان زائر اولی‌ها به عتبات عالیات و تبیین این مهم برای تشویق و ترغیب آنان برای حضور در این مراسم معنوی نیز در دستور کاری قرار گرفته است.

اعزام رایگان زائر اولی‌های اردبیلی به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات به عمل آمده و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته همایش بین‌المللی اربعین در اردبیل مردمی‌محور برگزار می‌شود و دلیل اصلی این اقدام تقویت برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی است.

وی با اشاره به این که مردم دارالارشاد اردبیل همانند سال‌های گذشته استقبال از این حرکت عظیم خواهند داشت بیان کرد: یکی از دلایل برگزار کردن این همایش به صورت مردمی توجه ویژه مردم به اهل بیت(ع) است که بدون شک این مهم دستاوردهای خوبی نیز به دنبال خواهد داشت.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی امروز و لزوم استفاده کم‌تر از هزینه‌های دولتی باید بهره‌گیری از هزینه‌های محل وقف و نذورات برای این اقدام فرهنگی مبنای کار قرار گیرد تا بدون هیچ مشکلی این برنامه به صورت باشکوه و منظم و در شان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شود.

بهنامجو تصریح کرد: در راستای تدوین برنامه‌های لازم و اساسی در این زمینه برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف با مسئولان و دستگاه‌های مرتبط در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه بهره‌گیری از روش‌های ناب برای فرهنگ‌سازی در ارتقا و توسعه برنامه‌های خیرخواهانه مبنای کار است.

وی بیان کرد: فرهنگ‌سازی در راستای اعزام رایگان زائر اولی‌ها به عتبات عالیات و تبیین این مهم برای تشویق و ترغیب آنان برای حضور در این مراسم معنوی نیز در دستور کاری قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرایی و اسکان زائران میهمانان از کشورهای همسایه تدارک دیده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه