English

اکبر بهنامجو:

جابجایی پادگان ارتش در اردبیل تعیین تکلیف می‌شود

استاندار اردبیل گفت: براساس توافقات و هماهنگی‌های به‌عمل آمده جابجایی پادگان ارتش در اردبیل تعیین تکلیف می‌شود و این پادگان واقع در مرکز شهر اردبیل به زودی به خارج از شهر انتقال می‌یابد.

جابجایی پادگان ارتش در اردبیل تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل اظهار داشت: براساس توافقات و هماهنگی‌های به‌عمل آمده جابجایی پادگان ارتش در اردبیل تعیین تکلیف می‌شود و این پادگان واقع در مرکز شهر اردبیل به زودی به خارج از شهر انتقال می‌یابد.

وی از اختصاص زمینی بزرگ در روزهای آینده برای ایجاد پادگان در خارج از شهر خبر داد و گفت: دو هفته آینده با تعامل، هماهنگی و مشارکت‌های دستگاه‌های اجرایی زمینی بزرگ برای ایجاد پادگان در خارج از شهر اختصاص داده می‌شود و این پادگان به خارج از شهر انتقال می‌یابد.

بهنام‌جو جلسه و نشست با سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا را برای پادگان ارتش اردبیل بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در جلسه‌ و نشستی که در روزهای آینده با سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا برگزار می‌کنیم توافق و همکاری‌های لازم برای مکان‌یابی و تعیین و تکلیف اراضی و محل این پادگان انجام می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت محل کنونی پادگان ارتش در مرکز اردبیل بیان کرد: پادگان ارتش در اردبیل در حال حاضر در محل کاربردی و ارزشمندی قرار گرفته است که با انتقال این پادگان به محل دیگری در خارج از شهر می‌توانیم این محل را مرکز شهر به منطقه‌ای گردشگری و مسکونی تبدیل کنیم و برای استان اردبیل برند خوبی شود.

وی با بیان اینکه در این محل پارک بزرگی به همت شهرداری ایجاد می‌شود، اظهار کرد: شهرداری اردبیل در محل کنونی پادگان ارتش پروژه پارک بزرگ شهر را همانند نقش جهان اصفهان احداث می‌کند به از لحاظ تمامی شرایط در استان اردبیل ماندگار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه