English

مشورت با جوانان؛ کار با بازنشستگان!

ماه گذشته جلسه ای در استانداری اردبیل با موضوع نشست مجمع مشورتی جوانان استان برگزار شد که در آن قریب به ۱۰۰ نفر از جوانان فعال در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی دعوت شده بودند.

مشورت با جوانان؛ کار با بازنشستگان!

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،ماه گذشته جلسه ای در استانداری اردبیل با موضوع نشست مجمع مشورتی جوانان استان برگزار شد که در آن قریب به ۱۰۰ نفر از جوانان فعال در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی دعوت شده بودند. سطح سخنانی که از سوی جوانان در این جلسه مطرح گردید به همراه عکس هایی که در فضای مجازی از آن منتشر شد بیانگر این واقعیت تلخ بود که اکثر جوانان حاضر در این نشست خود نیازمند مشاوره هستند و در مقام مشاوره دادن به شخص اول استان قرار گرفته اند.

اکثر افرادی که فرصت اظهار نظر در این جلسه یافتند از وضعیت نامطلوب اقتصادی و بیکاری سخن گفتند این در حالیست که بسیاری از مدیران ارشد دولتی و حتی غیردولتی در استان اردبیل بدون اطلاع افکار عمومی و حتی رسانه های استان چند شغله هستند و دست بر قضا از تجربه لازم برای مشاوره دادن به اکبر بهنام جو نیز برخوردار هستند.

اما این جلسه روز سه شنبه  نیز برای بار دوم برگزار شد و این بار میزان استقبال از این نشست مشورتی به نصف کاهش یافته بود و استاندار اردبیل نیز در این جلسه حضور نداشت. حال اینگونه به نظر می رسد هم بهنام جو و هم جمع کثیری از جوانان استان که مدعو این جلسه مشورتی بودند به این نتیجه رسیده اند که راهی که می روند به ترکستان است و خربزه آب است باید به نان فکر کرد.

 به جای پاک کردن صورت مساله جای این دو طیف مورد اشاره در یادداشت تغییر یابد بدین گونه که مدیران و کارمندان چند شغله در استان از سوی استاندار محترم ملزم به ترک شغل های دوم، سوم، چهارم و حتی پنجم خود شوند و به جای آنها از نیروهای جوان و توانمند حاضر در این جلسات استفاده شود تا هم خونی تازه به بدنه اجرایی استان تزریق شود و هم مدیران بازنشسته و چند شغله فرصتی برای ارایه گوهر تجربیات خود در جلسات مشورتی و ارایه نظرات کارشناسی به استاندار داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه