English

رئیس مخابرات شهرستان فریدون شهر خبر داد

گسترش ارتباطات در نقاط کوهستانی در فریدونشهر

رئیس مخابرات شهرستان فریدون شهراز گسترش ارتباطات در نقاط کوهستانی در فریدونشهر خبر داد.

گسترش ارتباطات در نقاط کوهستانی در فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید رضا عطایی در برنامه رادیویی چتر ارتباط با اشاره به گسترش ارتباطات در نقاط کوهستانی فریدونشهر بیان کرد: فریدون شهر در سال 61 برای نخستین بار با نصب 500 خط تلفن ثابت در مرکز شهدای این شهر مورد بهره برداری قرارگرفت ودر حال حاضر با تلاش های انجام شده داری حدود 11 هزار شماره تلفن ثابت منصوبه می باشد.

وی ادامه داد: ضریب نفوذ تلفن ثابت سیمی در این شهرستان 31.67 درصد می باشد که این امار شامل 9 روستای این شهرستان بوده و مابقی روستاها فاقد تلفن سیمی هستند . برگردان تلفن های GSM روستایی بر روی شبکه تلفن همراه کمک شایانی به مشترکان در استفاده از سیم کارت اعتباری جهت برقراری ارتباط در این شهرستان نموده است.

عطایی عنوان کرد: 95 درصد از مردم در این شهرستان از مزایای ارتباطات و پوشش آنتن دهی خوبی برخوردار هستند .اگر چه مردم مخابرات را متولی ارتباطات می دانند اما این نکته حایز اهمیت است که تامین اعتبار در داخل روستا و همینطور مناطق کمتر توسعه یافته وظیفه دولت است که در قالب طرح USO تامین اعتبار می گردد.

رییس مخابرات شهرستان فریدونشهر در پایان تاکید نمود: امیدواریم بزودی با تامین برق و رفع مشکلات جاده ای ، با پیاده سازی طرح USO  از طرف دولت ، مشکل ارتباطات هم در روستاهای کم جمیعت این شهرستان رفع گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه