English

رئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان تشریح کردرئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان تشریح کرد

آیتم بدهی صورتحساب مهر مشترکین مربوط به مرداد ماه است

رئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان گفت:در پیامک ارسالی مهر ماه جاری آیتمی تحت عنوان بدهی قبلی منظور شده که این آیتم مربوط به بدهی مرداد ماه ۹۸ می باشد.

آیتم بدهی صورتحساب مهر مشترکین  مربوط به مرداد ماه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسیح محمدی در جمع اصحاب رسانه گفت: در پیامک ارسالی مهر ماه جاری آیتمی تحت عنوان بدهی قبلی منظور شده که این آیتم مربوط به بدهی مرداد ماه ۹۸ به اضافه بدهی ما قبل این تاریخ مشترکینی است که احتمالا صورتحساب سال های قبل خود را پرداخت نکرده اند.

وی توضیح داد: باتوجه به اینکه صورت حساب تلفن ثابت ، ماهانه بصورت پیامک ارسال می گردد، باستحضار مشترکین تلفن ثابت مخابرات منطقه اصفهان می رساند در پیامک ارسالی مهر ماه جاری آیتمی تحت عنوان بدهی قبلی منظور شده که این آیتم مربوط به بدهی مرداد ماه ۹۸ به اضافه بدهی ما قبل این تاریخ مشترکینی است که احیانا صورتحساب سنوات قبل خود را پرداخت نکرده اند.

رئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان  گفت:یک سامانه با شماره ۳۶۰۶۰ راه اندازی شده که مشترکان می توانند با استفاده از آن شماره تلفن همراه خود را در سامانه اعلام کنند تا صورتحساب به شماره اعلام شده پیامک شود.

وی گفت: مستأجرانی که منزل یا محل کاری را اجاره می کنند می توانند از طریق سامانه ۳۶۰۶۰ شماره جدید تلفن همراه را اعلام کنند تا صورتحساب به شماره آنها پیامک شود.

محمدی بیان کرد:همچنین افرادی که صورت حساب پرداخت برای آنها ارسال نمیشود با مراجعه به این سامانه و ثبت شماره همراه خود می توانند مشکل خود را برطرف نمایند.

وی افزود: برای حذف درگاههای سنتی پرداخت صورت حساب ها چند درگاه مشخص جایگزین شده است که دقت، صحت و اطمینان بالایی داشته باشند. برای این فرایند زیرساخت هایی برای دو میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مخابرات فعال شده است.

محمدی با اشاره به مزایای سامانه ۲۰۰۰ گفت: ساده ترین روش پرداخت صورت حساب سامانه ۲۰۰۰ است که با داشتن رمز دوم کارت های بانکی می توان صورت حساب خودرا پرداخت نمود.

وی اضافه کرد: هر مشترک تلفن ثابت تنها با شماره گیری سامانه ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت یا همراه خود می تواند نسبت به پرداخت صورت حساب خود اقدام کند.

رئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان گفت: از طریق سامانه 2000 مشترکین محترم می توانند همچنین از وضعیت پرداخت وبدهی و وصل آنلاین تلفن خود مطلع شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه