English

معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان خبر داد

حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از ابتدای مهرماه در اصفهان

معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان ازحذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از ابتدای مهرماه در اصفهان خبر داد.

حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از ابتدای مهرماه در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کمال عسگری بیان داشت: مخابرات منطقه اصفهان از هشت سال پیش اقدام به حذف قبوض تلفن ثابت  در شهرستان های خود نموده است.

وی گفت: مشترکین تلفن ثابت با حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهرماه می توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰، استفاده از کد #۲۰۲۰* برای تلفن همراه و سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR برای آگاهی از هزینه کارکرد تلفن خود اقدام کنند.

عسگری خاطر نشان شد: کلیه خدمات پرداختی مربوط به تلفن ثابت از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ به صورت هوشمند انجام می‌گیرد.

معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان افزود: با توجه به اینکه پیامک های ارسالی پرداخت و هزینه قبض برای شماره همراه ثبت شود در سامانه ارسال می گردد جهت سهولت امر مالکین نسبت به ثبت شماره مستاجرین خود اقدام نمایند تا امر پرداخت برای آنان نیز تسهیل گردد.

عسگری گفت: حذف قبوض کاغذی گامی موثر در حفاظت از محیط زیست می باشد و بیشترین فرهنگ سازی در جهت استفاده از خدمات الکترونیک و توسعه زیر ساخت های دیجیتالی برای سهولت و دسترسی بیشتر مردم می باشد.

مخابرات

رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان نیز در این نشست خبری گفت: از مدت ها قبل موضوع حذف قبوض کاغذی در دستور کار در کشور بوده است.

مسیح محمدی اظهار داشت: حذف قبوض کاغذی در دستگاه های خدماتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن حرکتی انقلابی دردولت الکترونیک  و مسائل زیست محیطی است.

وی ادامه  داد: آسان‌ترین روش برای مشتریان مخابرات برای پرداخت صورتحساب در کمترین زمان استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰ است.

رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان گفت: سامانه تلفنی 2000 از طریق تلفن ثابت در دسترس می باشد در صورتیکه تلفن ثابت به دلیل بدهی قطع باشد از طریق پرداخت صورتحساب بوسیله سامانه ۲۰۰۰ در کمترین زمان به صورت اتوماتیک تلفن ثابت قطع شده وصل می شود.

محمدی افزود: وی ادامه داد: سامانه پرتال  یکی دیگر از سامانه هایی است که برای افرادی که با دنیای فناوری  و اینرنت آشنایی دارند، قابلیت های بیشتری  را ارائه می‌کند.

وی گفت: در سامانه پرتال از مشترکان خواسته شده تا برای یک بار به مخابرات مراجعه حضوری داشته باشند و  با دریافت حضوری رمز دوم می توانند از طریق اینترنت و پرتال از خدمات سرویس ریز مکالمات استفاده کنند.

رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان بیان داشت: از ابتدای مهرماه سال جاری صورتحساب تلفن ثابت  به صورت ماهانه و با روش ارسال پیامک به مشترکان اطلاع داده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه