English

همزمان با هفته دولت؛

۳۳۶ طرح مخابراتی در اصفهان افتتاح شد

336 طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر600 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در اصفهان به بهره برداری رسید.

336 طرح مخابراتی در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، با حضور استاندار اصفهان 336 طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر600 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در اصفهان افتتاح شد.

عباس رضایی در حاشیه  بهره برداری از این طرح ها، سرمایه گذاری بیش از 6 هزار میلیارد ریالی در طرح های هفته دولت را مربوط به بخش خصوصی دانست وگفت: این نشان از پویایی اقتصاد است.

وی رضایی با اشاره به تحسین برانگیز بودن تلاش مخابرات در جهت افزایش کیفیت و کمیت زیرساختهای مخابراتی استان

استانداراصفهان گفت:  900روستای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات وصل است و این افتخاری برای استان است.

وی با بیان اینکه برجسته سازی طرح های مختلف برای مردم امید آفرین است افزود: افتتاح همه این طرح ها در راستای افزایش  نشاط عمومی بوده و در صورت رسانه ای شدن مناسب، بسیاری از فضاسازی های مسموم دشمن را خنثی می کند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز با تشریح طرح های قابل بهره برداری بیان کرد: این طرح ها شامل 290 طرح مخابراتی شهری و 46 طرح روستایی بوده و مربوط به حوزه های PTN، WIFI، ظرفیت سازی و توسعه پورت پرسرعت دیتا (.G و ADSL )، تاسیس و توسعه ظرفیت سوئیچ مراکز تلفن، کانالسازی، تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق کافوی نوری (DLC)، تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق GPON، توسعه شبکه تلفن همراه (سایتBTS)، افزایش ظرفیت ارتباط بین مراکز مخابراتی (ترانسمیشن)، OLT، افزایش ظرفیت باطری و اجرای تغذیه نیروی مراکز و سایتها، FTTH، فیبرنوری، اجرای پروژه ASON و توسعه و تقویت شبکه کابل بوده و با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید،کلیه ی این طرح ها با تکیه بر توان متخصصان  داخلی و با استفاده از  محصولات ایرانی به مرحله اجرا در آمده اند.

حیدری زاده گفت: افتتاح این طرح ها می تواند علاوه بر توسعه بیش از پیش زیرساختهای مخابراتی زمینه ساز گسترش کسب و کار در حوزه ICT  در سطح استان باشد.

طرح مخابراتی اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه