English

رئیس اداره امورمشتریان ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان خبر داد

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

رئیس اداره امورمشتریان ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول خبر داد.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان ، بهنام میرزا در خصوص تغییر سیم کارت اعتباری به دائمی مشترکان همراه اول گفت: چنانچه مشترک اعتباری همراه اول هستید و به هر دلیل از جمله دریافت صورتحساب به جای تهیه شارژ مایل به تبدیل سیم کارت خود به دائمی هستید کافی است با مراجعه به مراکز امور مشترکین و دفاتر منتخب در سطح استان، مراجعه کنید و بدون نیاز به خرید سیم کارت جدید، سیم کارت اعتباری فعلی خودتان را به دایمی تبدیل کنید.

وی بیان داشت: لازم است در هنگام مراجعه مالک خط با همراه داشتن کارت ملی و سیمکارت فعال نسبت به تکمیل و امضای فرم مربوطه اقدام کند. هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی مبلغ 100 هزار تومان است که 36 هزار تومان آن بابت تضمین پرداخت منظور می گردد. لطفا در نظر داشته باشید برای تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی ، حداقل می بایست ۶ ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه  اعتباری سپری شده باشد.

 رئیس اداره امورمشتریان ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان در ادامه عنوان کرد: کلیه مشترکین اعتباری شامل این طرح می شوند که باید با در نظر داشتن شرایط و قوانین مشخص نموده نسبت به تغییر آن اقدام نمایند.

شرایط و قوانین طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول:

1- در زمان تغییر، سیمکارت اعتباری باید در شرایط فعال و نرمال باشد.

2- مدارک لازم جهت دریافت خدمت عبارتند از : حضور مالک بهمراه اصل کارت ملی و سیمکارت فعال و تکمیل و امضای فرم مربوطه.

3- فقط شخصی که شماره تلفن همراه در سیستم اطلاعات مشترکین، به نام او ثبت شده است (مشترک تلفن همراه) اجازه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی را دارد.

4- در صورت داشتن اعتبار بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه ، مبلغ مذکور در اولین دوره صورتحساب ، به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.

5- درصورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقی مانده (که حجم مصرفی آن پایان نیافته است) ، در صورتی که آن بسته با شماره تلفن همراه دائمی مشترک قابل ارائه باشد، پس از تبدیل، به شماره تلفن همراه دائمی منتقل می گردد ولی اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده ، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری و جمعه های رویایی و بسته های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نمی گردد.

6- برای تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی ، حداقل می بایست ۶ ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه اعتباری سپری شده باشد.

7- مشترک پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری حداقل به میزان ۶ ماه امکان نقل و انتقال شماره تلفن همراه دائمی را ندارد.

8- پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به شماره تلفن همراه دائمی، امکان تبدیل مجدد شماره تلفن همراه دائمی شده به اعتباری به هیچ وجه وجود ندارد. به بیان دیگر، تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی بازگشت ناپذیر می‌باشد

9- مشترکین دارای سیمکارت های دیتا ، درسا و انارستان ، سازمانی ، گردشگری ، زائر ،حقوقی ، همگانی و روستایی امکان تغییر به دائمی را ندارند.

10- امکان مشاهده و یا پرداخت صورتحساب و یا فعالسازی سرویس های مختلف از درگاههایی مانند #۱۰* ، #۱ * و همچنین سامانه ۹۹90 ، ۲۴ ساعت پس از تبدیل ممکن می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه