English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف ۷۷ پرونده جرایم اقتصادی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف 77 پرونده جرایم اقتصادی به ارزش بیش از 2 هزار و 350 میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

کشف 77 پرونده جرایم اقتصادی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی 77 پرونده جرایم اقتصادی در نیمه نخست امسال کشف شد.

وی ارزش این پرونده ها را بیش از 2 هزار و 350 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در همین راستا 125 مجرم که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مجرمان مرتکب جرایمی مانند اختلاس، اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی، اخلال در نظام اقتصادی، زمین خواری، تعدی نسبت به اموال دولتی، پولشویی و احتکار شده بودند.

افزایش 1/2 درصدی جرایم اقتصادی در اصفهان

سردار معصوم بیگی همچنین از افزایش 1.2 درصدی جرایم اقتصادی در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: همچنین تلاش کارآگاهان پلیس مضاعف شده به طوری که میزان کشفیات این گونه جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل  18.4 درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی بر جدیت و قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: با هماهنگی و تعامل خوبی که بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی وجود دارد، مجرمان اقتصادی دیگر در امان نخواهند بود و باید در برابر قانون پاسخگوی اعمال مجرمانه خود باشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به کسانی که با سوء استفاده از شرایط اقتصادی کشور باعث برهم زدن امنیت و آرامش بازار و ایجاد اخلال در زندگی روزمره مردم می شوند هشدار داد و گفت: پلیس هرگونه فعالیت اقتصادی را هم در فضای مجازی و هم در فضای واقعی به طور ویژه مورد رصد قرار داده و قاطعانه با افراد متخلف برخورد خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی