English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی برای مقابله با جرایم اقتصادی در اصفهان خبر داد.

راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار معصوم بیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در راستای مقابله موثر با جرایم اقتصادی به زودی پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در قالب پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ارتباط با مبارزه احتکار بیان داشت: بزرگترین انبار احتکار برنج با بیش از 430 تن برنج احتکار شده دراصفهان کشف شد که در این راستا و برای مقابله با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی به زودی در استان فعال خواهد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: 62 باند سرقت در 6 ماهه سال جاری شناسایی و با آن برخورد شده است  و سارقان نسبت به سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

افزایش 12 درصدی قدرت کشفیات پلیس

وی گفت: در 6 ماهه  امسال قدرت کشفیات نیروی انتظامی 12 درصد افزایش داشته و زمان سرقت و کشف را کاهش داده‌ایم و بالغ بر 330 میلیارد تومان اموال مسروقه از سارقان در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود:در حوزه جعل با کاهش 30 درصدی روبرو بوده‌ایم و در حوزه کلاه‌برداری 26 درصد کاهش آماوجود دارد و در این زمینه 23 باند کلاهبرداری و جعل در استان دستگیر شدند.

کاهش 9 درصدی جانباختگان ناشی از تصادف در اصفهان

معصوم بیگی درارتباط با حوزه پلیس راه استان گفت:در 6 ماه گذشته سال جاری با کاهش 9 درصدی جانباختگان ناشی از تصادف در شهرها روبرو بوده‌ایم و جانباختگان موتورسیکلت نیز 22 درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: جانباختگان عابر پیاده با افزایش 8 درصدی مواجه بوده ایم ولی متاسفانه 431 نفر در 6 ماه گذشته در استان در جاده ها جان خود را از دست داده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: 45 درصد تصادفات در استان اصفهان سهم موتورسیکلت است این در حالی است که این عدد در سال گذشته 53 درصد بوده است.

معصوم بیگی بیان داشت: 33 درصد سهم عابران پیاده و 22 درصد نیز سهم خودرو و سایر وسایل بوده است و پر حادثه‌ترین روز در استان اصفهان روز چهارشنبه و پر حادثه‌ترین روز ساعت  18 تا 22  و بیشترین علت تصادفات نیز عدم توجه به جلو است.

توقیف 26 هزار خودرو دودزا در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان در حوزه مقابله با آلودگی هوا نیز گفت: در استان اصفهان با بیش از 120 هزار خودروی فاقد معاینه فنی برخورد شده است و همچنین 26 هزار خودروی دودزا نیز توقیف و بیش از 6500 خودور به تعمیرگاه اعزام شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی