English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا و ایثارگران است

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به میزان بالای دلسوزی ودلدادگی خانواده های محترم شهدا وایثارگران به ایران اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا وایثارگران است.

انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا و ایثارگران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در همایش تجلیل از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: بی شک خانواده شهدا با تمام وجود در خدمت نظام و انقلاب بوده و بیشتر از دیگران برای این انقلاب دل می‌سوزانند لذا می‌طلبد که مسئولان بیش از گذشته به آنان توجه کرده و از  توانمندی های آنان بهره ببرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف مدیون خون شهدا و ایثارگران است و همه ما باید تلاش کنیم به هر طریقی دین خود را به این بزرگواران ادا کنیم.

وی افزود: در میان فرزندان شهدا و ایثارگران نخبگان و سرآمدان زیادی وجود دارند که باید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان برای پیشرفت جامعه بهره‌برد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: در دین مبین اسلام بر روی بحث علم و عالم و توجه به کسانی که نخبه و سرآمد دیگران می‌شوند تاکید فراوانی شده است.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: دین اسلام برای برخی از مسائل حد و مرزی قائل نشده است که یکی از این موضوعات فراگیری علم و دانش و تلاش برای قدرتمند شدن در این زمینه است.

وی در ادامه افزود: انسان به هر میزان که در زمینه علمی قدرتمند شود توانایی ایستادگی ‌اش در مقابله با ترفندهای دشمنان و همچنین وابستگی‌اش به دیگران در زمینه‌های مختلف کاهش می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تلاش برای افزایش پیشرفت های علمی در کشور و فراهم کردن زمینه های لازم در این زمینه گفت: یکی از افتخارات ایرانیان تلاش خستگی ناپذیر برای افزایش علم است و هیچ فاصله ای نمی‌تواند در این زمینه مانع  آنان شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر تلاش برای حفظ جایگاه شهدا در جامعه گفت: بهره‌گیری از توانمندی‌های خانواده شهدا در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه علمی احترام به شهید و شهادت است.

در ادامه این آیین تعدادی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان کردستان تجلیل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه